Nu börjar det likna nåt

Tvättning ikväll igen! Men det är ganska trevligt, men inte tre gånger i veckan. Vi måste vara experter på att göra tvätt. Jag ska vara duktig idag å rensa bort vinterkläderna, har redan tömt fickorna och jag blev lite rik. Bingolottovinsten kom igår. Presentkort på Coop och en ny lott så ikväll ska vi fylla kylen å köpa nån gomat som vi kan bjuda mina föräldrar på, vi har ju lovat dom en middag i över ett år nu. Jag undrar varför vi skulle bjuda dom på mat. Ska även börja rensa överallt så att det ryms nya fina fynd för om 3 dagar bär det av till IKEA! Blir kul att få ordning på pojkrummet. Jag tror att det kommer bli mindre stökigt, men jag vet att det inte funkar så. Men vi får iaf mer förvaring till alla leksaker. Det är sjukt vad mycket leksaker en snart 9 månaders kan ha!



Nu ställer han sig upp mot allt men han förstår inte att han inte kan stå så han faller lika ofta. Det bryr han sig inte om för han är sjukt nöjd när han står själv!

image31




image32




image33

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Rockans mamma hade den här "baddräkten"när hon var drgt 1 år!
Då skar den inte in i axlarna!
Han är en stor kille!
Och hur cool och charmig som helst!!!
Fick mej ett gott skratt när jag såg dem här korten.
"Go Rockan" puss från mommo!

2007-04-21 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0