Duktig

Jag och rockan har varit duktiga idag! Vi har städat alla skåp i köket, kylen, frysen, skafferiet och tvättat. Det är saker som inte syns men det känns bra. Johan har varit förbi med symaskinen så snart ska jag sy nya köksgardiner. Imorgon blir det en myskväll med hela lilla familjen. Ska nog en sväng på stan och köpa nya byxor till André och tyg till tavlan jag ska pyssla ihop.

Tog mysiga kort på Rocky när jag väckte honom i morse. Han skulle kunna sova till kl 10 om man inte väcker honom. Undra varifrån han har fått morgontröttheten!

image233
Sover.

image234
Sover väldigt djupt.

image235
Börjar vakna.

image236
Snurrar ett varv.

image237
Vaken.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Puss lilla sötnos!
Du är ju bara helt underbar!

2007-08-25 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0