En lugn dag

Var en storsväng på stan igår. Köpte ett tyg som jag skulle spänna på en rarm å sätta upp i köket. Hobbyaffären hade hunnit stänga innan vi kom oss dit. När jag kom hem nålade jag upp tyget på väggen. Det såg förskräckligt ut!!! Men jag lät det hänga. När André koom hem sa han NEJ! Jag blev först sur även fast jag redan hade insett hur hemskt det såg ut. Han kom med en bra idé, vi bytte plats på tavlorna i hallen och tygtavlan som skulle hänga i köket. Nu vill jag köpa nån snygg stol eller fåtölj som jag kan sy en matchande kudde till.

Rocky har fått nya skor, ett par höstskor och ett par vinterskor. Jag hittade ett par skor för 49 kronor.

Ska diska nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0