Matfest

Idag var planen att städa på förmiddagen å leka i lekparken på nordanå å fika på eftermiddagen med morbror Johan. När vi kom till nordanå insåg vi att matfesten hade startat. 10 minuter tidigare hade jag skrivit till Jessika att jag absolut inte skulle på matfesten. Vi tittade lite på fåglarna i "svandammen" å lekte lite i lekparken. Sedan gikk vi till matfesten. Det var trevligt där men dyrt, eller lite mat å drikka för pengarna. Men gott var det. Efteråt gikk vi till spets å ting å jag köpte tyg till nya köksgarrdinerna, helvärt med halva priset. På vägen hem blev jag förföljd av en polisbil, jag körde en extrasväng å dom körde efter hela vägen till parkeringen. Jag undrar om dom ville nåt. Nu busar vi å ser på bolibompa.

Rokky harr börjat klättra, en dag körde han sin polisbil till bänken vi har i vardagsrummet för att sedan ställa sig på bilen å klättra upp. Idag när jag lagade mat klättrarde han på matstolen för att försöka ta sig upp på köksbänken. han tog sig inte så långt utan blev hängandes på kanten.

Han har gått 4 steg idag utan att jag ens försökte få honom att gå, framsteg.

Det är grymt härligt att vara föräldraledig igen, men svårt att hitta på nåt att göra varje dag.

image219

image220

image221


image222

image223

image224



Sjukt störande att han har pillat bort C-tangenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0