Ettåringen

Nu är han 1 år. Rocky älskade att fylla år han fick tonvis med fina presenter och han har lekt med allihop! Nu sitter han nyvaken i sin säng och leker med klossar. Vi ska snart åka till stugan och mysa. Nu är mina veckor som chef förbi, det ska bli skönt att inte börja kl 8 varje morgon. Jag kommer att hinna träffa Rocky mer. Vi var och badade på Vitbergs igår kväll. Rocky vill aldrig sluta bada och han skrek som en stucken gris när vi gick därifrån. Norran var på joobbiet och intervjuade mig igår. Det lät på honom som att jag var en dålig mamma som jobbade och har en bebis. Det lät även som att han tyckte att jag var en idiot som inte ammar honom längre. Ska bli spännande att se vad han skriver och jag hoppas att dom inte sätter nåt kort på mig, förkyld, trött, kritvit  och helt utan smink nä dom borde vara smartare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0