Mat Mitti Natta

Jag fick mat i natt. Inte wok som jag hade hoppats på utan oxfilérullar(jättegoda), inte en utan två och två drickor. Han tyckte att det skulle bli rättvist så eftersom att han hade ätit två stycken. Jag fick även godisremmar. När vi kom hem började en matstund som var mycket underhållande.

Nr 1:
A: Jag öppnar din dricka
Jag: OK?

30 sekunder senare rycker han till med armen och slår ut min dricka över fjärrkontrollen och min väska.

Jag: Vad gör du?
A: Men hur fan ska jag veta att din dricka var öppen?!

Nr 2:
Jag sitter och försöker trycka i mig den första oxfilérullen. Det går lite trögt och jag börjar stånka. Då börjar han som ligger och ser vädligt trött ut prata lågt och bestämt.
A: Nu har jag handlat mat åt dej för 160 spänn och du är ändå inte nöjd. Ingenting duger åt dej. Du är så otacksam och kan inte ens uppskatta attt jag har handlat mat åt dej för 180 spänn.
Jag: Va säger du? Jag sitter ju och äter och är lycklig.
A: Ja så där hade det låtat om jag hade varit sträng mot dej! Det hade väl inte varit så roligt!

Nr 3:
Kanske tre minuter senare. André ligger och sover och jag äter fortfarande.

A: Nu du tur sover kanske
Jag: Va?
A: JAG SA NU DU TUR SOVER KANSKE

Jag hade en hysteriskt kul matpaus i bullbakandet. Kanske var kul för att jag var trött och klockan var mycket.

Kommentarer
Postat av: Sanningsenlig

Lies, all lies!!!

2007-07-03 @ 01:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0