Nya grejer

Fick min nya telefon idag, från beställningstillfället till jag hade den i handen tog det nästan 1½ dygn!


 

Är sjukt nöjd!

Vi tog en impulssväng till stan idag. På väg dit sa jag: Det blir absolut inte att impulshandla för 2000 spänn.
Å det var precis vad som hände! Jag hittade lite kläder och André lika så. Vi köpte även ett Buzz! Nu blir det tjejkväll snart!? Längtar till imorrn ska nöta hela kvällen.

Har haft två bra postdagar. Först kom Marimekkoköksgrejerna, Rockys present och tre Go´böcker. Och idag kom telefonen. Imorgon vänder säkert lyckan och räkningarna börjar rulla in.

Ska gå ner och hämta tvätten nu, en viss liten människa har orsakat mycket stora bajsfläckar på allt i och i närheten av sängen. Mysigt!

Sedan blir det att baka och städa. Ska även göra ett bakschema så jag hinner med alla förberedelser.



Kommentarer
Postat av: Jesse

Ja är gärna med på tjejkväll med Buzz! Hör bara av dej så är ja där på 5 sek! Puss

2007-07-20 @ 02:54:36
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Jesse

Hehe är sjukt full...å koden man måsye knappa in är vörsta nykterhetsjontrollen =)

2007-07-20 @ 02:55:26
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0