Sol och bad och salta dopp

Har varit i stugan idag fick med oss pappan oxå, jättemysigt! Vi badade i havet och solade. Rocky blev vild när han fick bada i havet, han kröp och kröp. Han somnade strax efter badet. Sedan skulle vi bada i lilla barnpoolen, jag fyllde och fyllde och fyllde vatten när vi var färdiga hoppade vi i vattnet. Efter en stund kom jag på att jag skulle ta kort på lilleman. Upptäckte då att jag hade badat med mobilen i bikinibyxorna! Den levde ett tag sedan dog den och den är fortfarande död. Rocky blev jättetrött ocoh somnade direkt vi satte oss i bilen.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Vad skönt ni verkar haft det:)
Rockan och havet passar verkligen ihop.
Där trivs han,sötnosen!
Ha en skön dag imorgon!
Det går bra att låna Chevan,ring pappa bara!

2007-07-05 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0