Sovit gott?

Oh ja! Det har jag, Blev inte som det var tänkt. Vi köpte ny sängram, resårmadrasser, bäddmadrass, kuddar, lakan, örngott och påslakan igår. När vi kom hem och skulle sätta igång med byggandet hade dom inte skickat med sängborden eller skruvarna. Idag är det lördag och dom har nog inte öppet, måste vänta tills på måndag. Har iaf sovit gott madrasserna var dundersköna! Rockan älskar att krypa upp oh ner ur sängen för nu gör det  inte ont om han slår sig.

Jobb strax, det regnar och jag är överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Hahaha den va fan bra =) Tjockistroll =) Ja de måste jag ha överskott av för jag har då alrig haft hål i tänderna. Vad händer ikväll? Jag är ledig imorrn så hör av dej om du vill hitta på nåt. Film passar väl bra i detta väder??? Å kanske äta lite tjockistroll? =)

2007-07-07 @ 14:45:48
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0