Lurad

Har för första gågen blivit lurad av en telefonförsäljare. Go´boken kommer nu att dyka upp eller dimpa ner i brevlådan en gång i månaden. Jag kunde bara inte säga nej, han lyckades klämma in mitt namn minst tre gånger i varje mening och kämpade verkligen. Det lät som att han hade gått varenda telefonförsäljarekurs som finns. Han sa oxå att det var jättelätt att gå ur men det tror jag inte riktigt på. Får väl se vad det kommer för böcker. Tur att Rocky gillar böcker. Aja ska dammtorka mig vidare.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Sämst...jag blev uppringd av en som sa hela mitt namn. Så anna karin jessica, vad tycker du om de här? haha helkul =)

2007-05-31 @ 13:26:59
URL: http://mittimellanblogg.sen
Postat av: Rockansmommo

Hihi!Men att de har börjat sälja till de som har mobiltelefon också!
Ha ha nu är du snart som din morfar,moster mm.
Nappar på ALLA erbjudanden som finns.
BTW jag köpte nå barnböcker i skinn och 12 böcker av en hemförsöljare när du var liten så...Äpplet och det där stämmer bra!

2007-05-31 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0