Stackare

Nu är både jag och min bebis sjuka! Han har adrig varit så här sjuk förut, det är jätteläskigt. Han är rosig om kinderna, varm, trött och gnällig. Tur att alvedon finns dom nya fungerade riktigt bra, vi busade tom en stund. Jag har bäddat ut bäddsoffan och ska sova med rockern inatt, eller ett tag iaf. Det sitter pojkar å spelar ps3 i vardagsrummet så jag ska se Grey´s Anatomy tills jag somnar. Tur att jag inte vad inställd på en partykväll för jag hade aldrig kunnat lämna min sjukling.

Oj datorn hakade upp sig som vanligt. Tur att det jag hade skrivit hade sparats, inte för att det var nåt märkvärdigt. Ska bli skönt med en ny dator nu när denna har börjat bråka.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Stackars sjuklingar!!!!
Hoppas ni kunnat sova inatt och att mommos gullunge är piggare idag!
Puss,puss Rockan!

2007-05-06 @ 09:45:14
Postat av: Rockansmommo

Varför syns den förra kommentaren inte på 1:a sidan då?

2007-05-06 @ 20:29:56
Postat av: Rockansmommo

Skulle googla rocky idag.
Har ni tänkt på att han som var med i 1:a jönssonligan
som var finne hette Rocky?
Tänkte bara på Balboa

2007-05-07 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0