Jobbig natt

Rocky har skrikit oavbrutet och otröstligt mellan kl 1 och 3 eller 4 eller nåt. Vi provade allt men ingenting fungerade. Det var jättehemskt att inte kunna trösta honom och att inte veta vad det var för fel. Imorse ville han inte äta någonting heller, han slog bara mot vällingflaskan. Tillslut i sista sekunden fick jag i honom en burk med sjömansbiff och potatis. Nu är han på dagis, dom ska lägga honom lite tidigare och ringa om han bara är  jätteledsen. "Fröken" berättade att dom kan ha växtvärk i hans ålder. Jag ska begära föräldrapenning och städa idag.

Jag bloggar inte så ofta nu eftersom att André har ett nytt spel som han nöter och därför får jag ingen datortid. I farsdagspresent önskar han sig att han ska få spela på kvällarna utan att jag ska tjata eller bli sur i 1 vecka. Jag ska försöka, han tror inte att jag kommer att lyckas.

Just nu hatar jag försäkringskassan och arbetsförmedlingen. På försäkringskassan står det att jag inte har kvar några dagar att ta ut och från arbetsförmedlingen fick jag just ett brev där det stod att jag är avanmäld. Jag hade läst fel datum.

Nu ska jag leta fram mina arbetsgivarintyg från hela mitt arbetsliv och sedan hämta min gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0