Ensam

Rocky är på dagis helt ensam för första gången. Jag skulle hämta honom kl 11 men han ville sova där. Dom ska ringa när han har vaknat. När jag lämnade honom och frågade om jag skulle få en puss så pussade han sin fröken istället. Vad ska jag börja ta mig till på dagarna? Har städat hela dagen idag så imorgon har jag ingenting att göra. Ska nog börja träna när han är på dagis.

Vi ska på stan sen och köpa overall och allt annat han behöver i vinter. Han ska få det av sin mormor och morfar i julklapp, det är bättre än att försöka trycka in ännu mer leksaker i hans rum Jag har hittat ett par vinterskor som förmodligen ska bli mina.

Imorgon åker vi på minisemester till Andrés pappa.

Just nu saknar jag min lilla solstråle.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vill oxå ha en egen liten solstråle som förgyller mina dagar! ;-)

2007-10-17 @ 16:56:02
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0