Besök

Jag har haft soffbesök ikväll. Han som oftast sitter ett par meter bort har suttit och sett på tv hela kvällen. Trevigare kan det inte bli. Rocky var vaken länge så jag hoppas på sovmorgon imorgon. Jag hade tänkt storstäda o
och ta på soffan kläderna ikväll. Det får bli en snabb röjningsrunda istället.

Den trevliga katten har problem med hygienen i rumpan. Hon gick runt igår och kladdade bajs så jag tog fram saxen och klippte lite. Hon doppar alltid svansen i bajset på vägen ut från lådan. Min nya dator fick en bajsfläck på skärmen. Nu hoppas jag att det ska gå bättre.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

han var ju här i går när mamman och pappan jobba.
Han sov ju sin eftermiddagslur ganska sent och läänge...
Så det är klart att han var pigg på kvällen!
Men en dag med Rocky är obetalbar!
Han är ju bara så rolig!!!
Han busar och snackar HELA tiden!!!
Tack för igår från mommo!!!!!!
Tusen miljoner pussar!!!!!

2008-04-06 @ 09:34:56
URL: http://helenefahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0