Fortfarande sjuk

Lika bra att använda samma rubrik. I lördags åkte vi till akuten där det kryllade av små sjuka barn. Dom kunde inte laga mitt barn, det var ett virus som vanligt. Kroppen måste laga sig själv. Han fick ett stick i fingret och ett plåster så han var iaf nöjd. Natten till måndag skrek han i flera timmar(jag vaknade efter ett par). Han hade ont i örat sa han. Det var bara att åka till vårdcentralen tidigt på morgonen. Doktorn kikade och skrev ut penicillin, 2 minuter senare var vi på väg till apoteket. Nu tror jag att han börjar bli bättre.

Nu ska jag ringa till försäkringskassan och sen kanske jag ska tvätta några fönster, måste passa på innan spindlarna vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0