Hej då gumman

Agnes har flyttat. Hon kissade i soffan, på jackor och i våran säng fruktansvärt många gånger. Sedan började hon att bajsa i våran säng. Jag lyckades lägga mig mitt i smeten en gång. Vi kan inte bo med en katt som bajsar och kissar i sängen. Hon fick inte vara där men lyckades ändå ta sig in så fort vi åkte bort, hon kissade och bajsade även på grejer när vi var hemma och på André när han sov. Nu bor hon hos min mamma och pappa i ett eget rum.
Jag har dåligt samvete och saknar henne. Jag hoppas att hon kan flytta hem till oss sen.


image945

Kommentarer
Postat av: Sandra

Går sånt över eller ska ni plocka hennes kvinnlighet sen?

2008-04-14 @ 12:48:58
Postat av: Hanna

Hon har ju varit kissig förr med det händer tydligen att katter börjar bajsa och kissa i sängen när det är en vecka kvar till förlossning. Vi får se vad som händer

2008-04-14 @ 22:02:47
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: Rockansmommo

Vad fint du skrivit om gumman!
Jag blir ju rent tårögd!
Nu väntar vi på en jättefin kull med nån Perser och även nån Exotic!

2008-04-14 @ 22:18:03
URL: http://helenefahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0