Jävla tjuvar

Jag är förbannad och svär idag. Någon har snott våran åkpåse till vagnen. Vagnen har dessuton stått inlåst i källaren och inte i trappen där den brukar stå. Lite snopet när jag hämtade vagnen som stackars Rocky ska sova i på dagis. Dom hade som tur var nån filt som dom kunde lägga över honom. 5punktsselet är oxå stulet. Det är polisanmält och jag har pratat med Tobbe. Jag ska skriva lappar och lägga i allas brevlådor. Man gör inte så. Vi måste idag åka och köpa en ny. Jag är arg arg arg. En sån här är det fast svart och silvergrå från BRIO. Om jag ser någon med en sån ska jag slita ur den ur vagnen.

image932

Kommentarer
Postat av: J

Om ni köper ny, eller hittar igen eran märk skiten ur den, om ni inte gjort det redan...om de händer igen...

2008-04-09 @ 12:25:35
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Rockansmommo

Jag har ALDRIG fattat hur tjuvar funkar!!!!
HUR kan man TÄNKA tanken att stjäla en åkpåse från ett barn????
VAD ska man ha den till???
Ska man använda den till sitt eget barn????
HUR känns det då????
ÄNNU värre tänka sej en mormor,farmor (det finns ju så många såna i området)ska man då slå in den och ge bort den til sitt barnbarn????
Hur kul på en skala?
Hoppas den kommer tillbaka INNAN ni köpt en ny!!!!

2008-04-10 @ 06:34:04
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: Lollo

Mhm, håller med så jäkla onödigt!

Såg att de lagt ut på norran en artikel om att en åkpåse hade blitt stulen på Ängesvägen.
Nu är åkpåsen en kändis

2008-04-10 @ 10:15:35
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0