Vår

Vi var på en promenad idag för att köpa tvättmedel. På vägen hittade vi alla möjliga vårtecken, knoppar, gröna strån, färgglada blommor vid husväggar. Jag plockade en liten kvist med videkissar åt Rocky, han missförstod mig lite och började kalla dom för "nigeldott" (igelkott). Han tyckte att dom var gulliga och ville att dom skulle sova i vagnen med honom. På hemvägen gick han hela vägen från moröhöjden. Det trodde jag aldrig att han skulle orka.
Han sa hej åt alla och fick klappa många hundar. Nu sover han och jag ska springa till tvättstugan igen.

Kolla in mammas blogg. Agnes får kattunger idag!!!

image969  image970
Ska visa Rocky skillnaden när han vaknar.

Kommentarer
Postat av: J

lätt som en plätt, ska vi träffas nån dag eller ska jag kolla ut vad jag vill ha?

2008-04-22 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0