Blank

Tänkte blogga men nu är allt jag hade i huvudet borta. Helt tomt blev det. Jag som hade nåt "jättevikitgt" att skriva om.
Äh, nu viker jag ihop datorn och går ut till bilen, jag ska leta min telefon som ofta ligger någonstans i bilen och bara väntar på att jag ska komma och leta den. Jag har redan sovit 2 omgångar ikväll men det är strax dags för den slutgiltiga. Imogon ska jag var på jobbet tidigt, det kommer tydligen två sotare som ingen vet någonting om.










(Jag har förmodligen fått ett nytt jobb, bara för ett litet tag men det går ju åt rätt håll)


Kommentarer
Postat av: J

haha dom två sotarna...hade en av dom en jätterolig mustach?? =) Vart har du fått jobb då?

2008-08-13 @ 12:09:17
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0