En bra dag

Dagen började med försovning, den första på många år. Jag steg upp 7.15, gick och la mig i soffan och sov en timme till. Det tog inte ens 10 minuter att ta mig till jobbet och ingen satt och väntade på mig så det gick bra. Sedan fick jag veta att jag får jobba på Edda på fredag. Det bästa var att Anna jobbade idag, äntligen! Vi åt lunch från Wok & Roll, efter lunchen fick jag en middagsinbjudan. Efter jobbandet åkte vi och tittade på tapeter, det tog ett tag. Det ska ta ett tag att välja tapeter. Man blir galen i tapetdjungeln, det finns för mycket! Min favorittapet var inte så bra i verkligheten som jag har trott, lite för kletig var den.



Det blev surströmmingsmiddag och stugjordgubbar efter det.

Nu väntar jag på sömnen, det blir ingen målning ikväll, jag tror att jag är klar.
Jag har markerat var jag ska borra så imorgon efter jobbet plockar jag fram borren, pluggarna och skruvarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

De va roligt att få jobba me dej me... inte lika ensamt då =)

2008-08-06 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0