Grå söndag = städdag?

Dagen började med paketöppning. Rocky är överlycklig, han har fått en radiostyrd Donkey Kong på en mariokart. Ni kanske inte förstår men i framtiden kanske jag kan fota den. Den är kul iaf.
Vi har även varit en sväng till lekparken, där var det en massa barn som har gått sommardagis. Rocky har lärt sig att hänga i stångar och gå uppför rutschkanan, man lär sig många "dumheter" när man lekar med femåringar.

Nu ska Rocky läggas (han ska få se klart EMOs födelsedag). Det är perfekt väder för att vara inne och städa, men jag har tur. Jag kom hem till en nystädad lägenhet inatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt grå dag här me. Aldrig haft tråkigare i mitt liv, SERIÖST jag dööör snart! Vi ses i morgon då hittar vi på nått kul!

2008-08-10 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0