Jag rullar...inte längre

Volvon har gett upp. På väg hem från stugan stannade den. Den är strömlös. Nytt batteri till den köpte pappa i vintras. Den skulle behöva en ordentlig genomgång, eller ett värdigt slut. Vi hade planerat in en kort bilsemester  veckan. Typiskt.
Morogndagen är konstig, jag jobbar inte. Vet nte om jag ska aklla mig arbetslös eller ledig. Vet inte när jag kommer att börja jobba kanske onsdag kanske någon annan dag, jag vill ha en veckas ledighet innan jag börjar på nya jobbet.

Nu ska jag titta på tv.


Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Tur att ni kunde låna "Mommos racerford"!

Det borde ju i all fall Rockan uppskatta!

Den enda jag vet som är impad av den rishögen:)

Tack för en trevlig helg med min fantastiska unga man Rocky!

Hoppas på fler övernattningar snart här fram över!Nu har jag hans sätt att prata i huvet hela tiden!Hjärntvätt kallas det!

Ha en bra vecka nu!

2008-08-17 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0