Ros

Imorgon ska jag på begravning. Idag har vi varit på stan och handlat kläder och blommor. Jag berättade för Rocky att mammas kompis har dött och att han nu är i himmelen. När vi kom hem och plockade upp rosen ville Rocky gärna hålla i den och titta på den och det fick han. Sedan ville han gå ut på "kången" och jag följde med. Då sa han att han skulle ge mammas kompis i himmelen blomman. Han klättrade upp på stolen och sträckte sig så högt han kunde så att blomman skulle nå till himmelen.




Kommentarer
Postat av: J

Vilken fin son du har! Komma troligen att grina ihjäl mej imorrn...

2008-08-15 @ 22:25:29
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anna

Nästan så att man fäller en tår. Fint ögonblick!

2008-08-16 @ 02:08:17
Postat av: Rockansmommo

Ojjj vad han har mycket tankar!

Jag tror din kompis också såg Rocky på balkongen från himelen!

Nu längtar mommo till han kommer och ska sova över till i morgon!

Nu ska jag fara och handla lite godis!

2008-08-16 @ 12:02:28
Postat av: Lollo

Va fin han är eran lilla Rocko =)

2008-08-16 @ 17:56:43
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0