Tandis

Vi var kl 16.30 hos tandläkaren. Eftersom att jag inte visste vem vi skulle till frågade vi i receptionen. Kvinnan beättade att vi var en timme tidiga. Ja, jag visste någonstans i bakhuvudet att det faktiskt stod 17.30. Vi åkte istället på en tur och tittade på fina hus. Stackars Rocky som måste tro att det är jättelångt till tandläkaren. När vi återvände fick vi träffa tandläkaren. Behändig människa. Rocky fick sitta i stolen och titta på alla roliga grejer. Han var jätteduktig och gapade jättemycket när hon ville titta på tänderna. Han har 16 gaddar utan plack och perfekt bett. Bra jobbat. Hon sa att det inte syns att han använder tutte. Det var snabbt över, som avslutning fick han åka upp och ner i stolen några gånger och sedan välja en present. Han valde en studsboll som förmodligen ligger under soffan.


Om jag hade haft en fungerande kamera hade jag kunnat visa vilka fina vantar jag hittade åt honom idag, eller det fina kortet som han har fått. Finns mycket att fotografera när laddaren hittar hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0