Hjälp

Hur får man ett slut på detta elände? Den här natten kommer att se ut precis som natten mot söndag förutom att jag är ensam hemma så jag kan inte springa och tvätta stup i kvarten. Jag är trött, arg, ensam, tjurig och ledsen. Ska sjukdomen försvinna av sig själv eller kan man skura bort den?

Jag mår inte jättebra men jag kräks inte som lillemannen gör, i min mage har jag konstant smärta istället och jag vaknar på nätterna av att jag ligger och sväljer saker som har kommit upp.

Nalle blev träffad den senaste omgången

Imorgon ska jag försöka ta mig till apoteket och köpa handsprit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fortsätter det bara för er!Stackare!Blåbärssoppa och cola är ju stoppande.Sen kokt potatis och kalvsylta när man kan äta nåt.På apoteket finns ju vätskeersättning man kan köpa också till Rocky.Ring i morgon om vi ska handla nåt åt er.Pappa ska skjutsa mej,jag börjar 10.Hoppas det går bättre i natt nu.

2008-12-09 @ 00:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0