In my face

Rocky har kräkts idag, dom två första efter att jag visade honom vad vi skulle äta. Efter den andra gick vi och badade, fick för mig att vi skulle bli friska och rena då. När vi nästan var färdiga ringde det och jag sprang och svarade, när jag hoppade i badet igen fick jag en otrevlig överraskning. En spya i mitt ansikte. Han blev ledsen och ville att jag skulle hålla honom, då kräks han igen över min rygg. Där satt vi i ett bad med spyor. Vi kunde inte kliva upp eftersom att vi var nerspydda, vi kunde inte sitta kvar eftersom att vi badade i det vi badade i. Vi hoppade upp och duschadeen gång till på golvet. Nu sover han och jag sitter här och luktar fortfarande kräk.

Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men att de inte börjar ge med sej snart med kräkset, stackare..

2008-12-08 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0