Nattaktiv

Tjuvtvättar för fullt.

Älskar mina UGGs, ordentligt sköna. Dom var en storlek minde än i Traderabeskrivningen och tur var det.

Känner mig lugn och lycklig ikväll

Alla klappar är inslagna

Disken är diskad

Det andra paketet som jag hämtade hade ett oväntat snyggt innehåll.



När vi skulle åka och hämta paketen hittade vi en översnöad Volvo på parkeringen. All snö som låg på taket på den nybyggda byggnaden hade rassat ner, över bilen och bakom bilen. Vi skottade i 30 minuter innan den tunga snön var borta. Tur att ingen stod vid bilen när allt rasade för då hade man nog inte mått bra nu. Ska ringa hyresvärden imorgon. Hoppas på ett nytt garage.

Nu ska leksaker plockas.

Kommentarer
Postat av: Tina

Oo nej..Donna är ju redan fyra månader och jag får typ ångest. Som att fyra månader av hennes liv har redan gått och vi har inte hunnit uppleva nåt. Fast det är ju fel, det vet jag, men hjärnan tänker så konstigt ibland ändå

2008-12-18 @ 15:11:06
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt när man känner att man har läget någolunda under kontroll!

Då måste du berätta sedan vad du tyckte om formfranskan =)...

2008-12-18 @ 15:17:41
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0