Skrik

Har fått ett kolikbarn på äldre dar. Vet inte vad det var med pojken ikväll men tokig var han. När det var läggdags skrek han direkt jag lämnade honom. Jag provade med allt från ligga i sängen till ignorering. Varenda gång jag kom in i rummet och frågade hur det var svarade han: "Ag tommer inte ihåg".
Efter en timmes konstant skrikande kom han på vad som var fel, det var fel färg på tutten. Den han ville ha hade kan "kastat bort" och när jag frågade var han hade gömt den svarade han:"Ag tommer inte ihåg".


Men jag tror att jag ska bära över honom till storsängen nu. Blir så ensamt annars.


Kommentarer
Postat av: mommo

fniss,fniss!Var får han allt ifrån!!!??

3-årstrots har jag ju varit med om förr!Men han har ju så himla roliga idéer.Sen brukar det ju gå att avleda barn men det är inte så lätt med honom!!!TA det lugnt i halkan idag nu!

2008-12-04 @ 08:09:18
Postat av: K

Haha, superskon bild. Speglar känsla.

2008-12-04 @ 15:29:50
URL: http://vurm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0