Måndag igen

Oj vad dagarna susar förbi. Jag tycker att det alltid är helg. Jag har äntligen lämnat Rocky på dagis. Han var överlycklig. Dagen började tidigt, lite för tidigt för mig. Men vad man hinner mycket om man stiger upp kl 7. Jag har för första gången sminkat mig innan dagislämningen. På vägen dit hade jag en unge i vagnen som skrek "SPING, SPING BACKE" jag gjorde ett försök men hostan stoppade mig. Fick sedan förklara att det är pappa som springer i backar och sladdar med vagnen. Jag har även hunnit prata med a-kassan idag, hon trodde att jag skulle hinna få pengar innan räkningarna ska betalas. Håller tummarna.

Igår var vi i Jessicas favoritstad Piteå. Vi lämnade LillOlle hs en kattdam och gick sedan en sväng på stan. Jag hittde en jacka, det var förvånande. Sedan åt vi på Sunes. Jag undrar varför Jessica tyckte/tycker om det så mycket. Svara! Dom hade okej mat men riktigt snygga bordsskivor. Jag vill åka och shoppa i Piteå nån dag då alla affärer är öppna.

Nu ska jag ta tag i dagens problem som är köket och mitt skåp. Ska försöka göra plats åt grejerna som jag har hos mor och far.

Kommentarer
Postat av: J

Det är ju människorna som gör staden, inte typ byggnadena. Men Sunes kan jag inte säga att jag gillar, har jag sagt det nån gång? Jag är ju mer en Max tjej =) Egentligen är Pite ingen shoppingstad men jag hänger gärna på och slösar lite slantar nån gång. Alltid redo =)

2008-02-18 @ 12:44:40
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Sist jag pratde med sandra så tänkte hon ställa in för varken du eller Karro hört av er. Jasså varför nykter???

2008-02-18 @ 12:45:59
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Den 21a. Jasså, jag har typ bara ätit där 3-4 ggr. Men det är som en grej där, de flesta går på sunes, inte på Max som vi gör. Iaf de gånger jag varit med =)

2008-02-18 @ 13:18:57
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0