Hosta

Har hostat mig vaken halva natten. Kl 06.45 gav jag upp. Gick till medicinlådan och provade allt. Vid halv 8 hade hostan avtagit. Men då vaknade Rocky. Jag gick och la mig med honom och trodde att vi skulle sova. Han hade andra planer. Han hade ett spöke på sitt rum. Han sa: "OOJJJ pöööke ummet" och tittade med stora ögon mot dörren. Jag blev livrädd! Jag sa att det bara finns spöken på tvn. Men han gav sig inte. I 30 minuter pratade han om spöket som var i hans rum. Sedan sa han att det var en häxa i min garderob. När det blev dags att stiga upp kikade han in i min garderob som stod lite öppen och sedan sprang han fort förbi. Det gjorde jag oxå. Efter vällingen frågade jag honom var spöket var. Då tittade han på min med bus i blicken och sa: "Botta".

Det är inte konstigt att han vill sova med lampan tänd.

Jag skulle vilja komma i kontakt med den som lär honom om spöken och häxor.

Jag kommer att vara mörkrädd ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0