Körde åt skoget

Det här hände mig idag.



Skulle till stugan för att hämta Rocky. Fick möte i en kurva, han körde mitt på vägen. Jag bromsade fick sladd åkte in i skogen och studasde ut på vägen igen. Killen i den andra bilen stannade inte, han kanske inte såg. Jag körde för fort, men inte mycket och bromsade kanske för hårt. Hade jag inte svängt ut så hade det ju smullit ändå. Vi fungerar både jag och bilen. Jag är chockad och rädd, han har inga fungerande ljus.

Tre bilar körde förbi när jag låg i diket, ingen stannade. Jag snurrade så att jag hamnade åt fel håll och i andra körbanan så jag var tvungen att köra en lång bit tillbax för att kunna vända. Det var jätteläskigt att köra förbi stället på vägen hem.

Ibland ska man ha tur i oturen.

Kommentarer
Postat av: Chewing Guns

Aloha girl!



Nu finns det en länk till vår nya humorblogg i ett lika nytt inlägg på metrobloggen som diskades för att det var FÖR framgångsrik.



På 6 dagar skrämde vi skiten ur gratistidningskrängarna med vår framfart och nu har vi startat om på nytt.



Drop by anytime och ha en grymt trevlig sommarkväll!



Chewingguns



"Vi äter oss hellre mätta än ser våra barn svälta"

2008-07-23 @ 20:19:04
URL: http://metrobloggen.se/chewingguns
Postat av: Anonym

Men herregud!!

Vilken tur att de gick bra iallfall!

Var rädd om dig nu:)

2008-07-23 @ 20:44:45
Postat av: Lollo

Shiiit! Va tur att de gick bra ändå!

Ta de lungt nu =)

2008-07-23 @ 21:47:49
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Heléne Fahlgren

Vad glad vi är för att det gick så bra!!!

Tur du är en duktig chaufför!!!!!

Mamma & Pappa!!!

2008-07-24 @ 09:19:13
URL: http://helenefahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0