Dom kallar mig Fritzl

När jag kom på jobbet idag fick jag en chock. Karro hade spenderat hela natten i personalrummet sovandes på bordet. Jag hade tydligen tagit hennes nyckel igår och låst alla dörrar. Jag tyckte att jag var jätteduktig men hade inte en tanke på att Karro satt ensam kvar i lokalen. När vi andra var inne på festivalen ringde Karro och frågade om jag hade hennes nyckel. Jag blev förvånad när jag hittade nyckeln i min väska. Men Karro sa att jag inte behövde komma med den. Ingen av oss fattade(någonting) att hon var inlåst. Jag hade fått för mig att Nickes kompis skulle hämta henne. Karro var inlåst, arg och ledsen. Hon försökte tända en cigarett på stekbordet och när inte det fungerade sparkade hon omkull en soptunna och gick och la sig.

Hon hade kunnat öppna en av grilluckorna, klättrat ut för att hämta extranyckeln stänga igen och sen gå hem, ringt och förklarat för oss hur det låg till eller ringt vakterna som går förbi där på nätterna. Men ingen av oss var speciellt smart igår.



Jag råkade dessutom ta ut 5000 kr istället för 500 kr.

Förlåt för att jag låste in dej igår Karro.

Jag är inget monster


Kommentarer
Postat av: Anna

faaan va grymma vi är.... jag kommer sakna johanna å karro sjuuuukt mycket. men vi får göra det bästa av situationen!!! plus att vi får ha fester me dom. =)

2008-06-27 @ 22:52:12
Postat av: J

Hahaha fan va roliga ni är =)

2008-06-28 @ 08:55:01
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Cyron

Det bor en Fritzl i oss alla!

Gå med Svenska Fritzl Sällskapet!

http://cyron.se/fritzl/

2008-06-28 @ 11:31:09
URL: http://cyron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0