Hoppsan

Efter förra inlägget vaknade Rocky och kräktes och kräktes och kräktes. Det är så synd om lillpojken min. Jag kunde inte hålla tillbax tårarna. Nu ligger han här i soffan med mig. Han snarkar och myser. Så istället för att duscha och städa köket har jag torkat, badat honom, tröstat och renbäddat. Men han ville sova i mammas säng. Han kallar soffan för mammas säng. Jag hoppas att det var en tillfällig grej så att han får vara frisk imorgon. Vi hade ju festivalplaner jag å han. Nu blir det att leta nässprayen, dricka samarin och sedan krypa närmare den varma lilla kroppen.


Rocky pussar Penny.

Och Agnes har börjat hjälpa sina ungar att rymma. hon får upp gallret lite och sedan drar hon ut dom.

God natt mina vänner och bekanta.


Kommentarer
Postat av: Heléne Fahlgren

Hoppas att han mår bra lillhjärtat mitt!

Vi får väl höras hur det blir med festival planer.

Jag hänger gärna på och Johan också lät det som när vi skjutsa hem han!

2008-06-28 @ 02:57:59
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: J

Hej dattonge =)

2008-06-28 @ 08:57:59
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Lollo

lill[email protected]



här har du min mailadress :-) give me som lösen :-)

2008-06-28 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0