Nu är det nära.

Lite disk och lite finpackning kvar sedan kan jag lägga mig och sova. Det pirrar i magen av förväntan. Vi måste nog hinna en sväng på stan imorgon det behöves en kabel och någon har förstört mina solbrillor igen.

Måste komma ihåg att leta fram en bra penna att märka ungen med om han skulle råka springa bort på Kolmården. Visst kan man göra så?

Rocky är mest peppad på att träffa Bamse som bor på Kolmården på andra plats kommer elefanterna.

Vi har med oss film och vanlig kamera och jag ska försöka lägga upp bilder nån gång under resans gång.

Synes i Brynäs.

Kommentarer
Postat av: Anna Ejrevi

JO jag är hemma. =) om de va mej du menade på lollos blogg. haha!
ha en trevlig semester nu, för snart drar alvaret igång å de lär bli en super sommar med mycket sol och många varma dagar. det vill säga mer slit för oss. =) ses snart!

2008-06-01 @ 23:09:07
Postat av: Hanna

Trevligt. Bor du på höjden? Akta så att du inte får någon soffa eller bokhylla på dej isf. Jag är förberedd på en hektiskt sommar och jag är SUPERTAGGAD!

2008-06-01 @ 23:54:58
URL: http://rockansmama.blogg.se
Postat av: J

Joo man kan ju typ skriva sitt nummer över hela armen på kiddon. Smart idé, eller kanske chipmärka?? =)

2008-06-02 @ 11:56:30
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0