Shoppat

Har sprungit runt på stan med Rocky. Det är bra att ha honom som smakråd, han tycker att allt är fint. Han blev tokig inne på Lindex när vi susade mellan Bh-hyllorna. Han skrek "Många tissar, många tissar, många tissar" hela tiden. Sedan så fortsatte han med det så fort han såg ett par. Jag har nu överdelar så att jag överlever. Örhängen har jag oxå köpt, har ju fått klagomål från lilleman. Han tycker att det är tråkigt med en mamma utan "gull" i öronen. Vi belönade oss med mjukglass och nu mår jag så illa att jag skulle kunna spy. Det blir fosterställning en stund.

Kommentarer
Postat av: Emah

Hej! Om du, eller någon du känner vill ha hjälp med en bloggdesign så kontakta gärna mig :) gör det gratis!



kolla in min blogg för designer jag gjort till andra.



Emah

2008-06-13 @ 18:01:06
URL: http://emaaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0