Sjuk, dålig lukt och bebis

Rocky har haft lite feber idag men ska få vara med farmor imorgon. Jag luktar fettånger och att räkna kassan är inte min grej. Det händer grejer på jobbet nu men inget är klart. Jenny har fått en liten sessa idag, en Angelina.

Ringde till hon som jag har betalat till på Tradera och hon var sjuk, eller så var det grötig skånska. Hon ska iaf skicka min hylla i veckan.

Nu ska vi städa oss trötta!


-------------------------------------------------------------------------------------------

Det blev inget städande, lillen blev febrigare och säger att han har ont i sitt öra(det högra). Han säger oxå att han han ont i knäna som Zlatan. Vad ska man tro på? Det blir nog att ringa till doktorn imorgon om febern e kvar, lika bra att vara på den säkra sidan. Är det öroninfalmmation så har han bara en dryg månad kvar ett få penicillin. När dom är två år behandlar man det med alvedon.

Kommentarer
Postat av: J

Oj vad du gör en nyfiken...vad händer på jobbet??

2008-06-17 @ 20:48:15
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Heléne Fahlgren

Men mommos lillgubbe hoppas inte trumhinnorna behöver gå hål på !

Håller tummarna!Ont som Zlatan-jaa det får man ju av feber!Så why not!

Vi hörs!

Puss mommos gullunge!

2008-06-17 @ 23:16:53
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: J

Jag vill men jag tål ju inte =(

2008-06-17 @ 23:42:47
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0