Fotboll och korv

Vi har spelat fotboll på stora gräsplanen vid punkthusen idag. Mycket uppskattat. När vi kom dit var det en sån där nakenhund där med vita toffsar. Då skrek Rocky "NIN NIIIN NIN NIIN" ägaren såg inte så road ut. Var tvungen att försöka förklara att det var en hund och inte en kanin men det är ju inte så lätt. Dom ser ju ut som någonting annat.
Efter en massa målgörande hittade Rocky en sjö längre bort på planen som han plaskade i så det var bara att ta av skorna och gå på promenad istället. Jag traskade och Rocky tog kort på mig, inte trevligt att se hur man ser ut i den vinkeln, haha. Hemma åt vi lunch på balkogen, korv och bröd. Nu ska han väckas och sedan ska vi på vårmässan. Det var ett par år sedan man var där och vad jag kan minnas så har det aldrig varit någon höjdare, men vi får se.

image1033

image1034

image1035

image1036

image1037

image1038

image1039

Kommentarer
Postat av: J

Därför att hon sa att jag skulle beställa en extra som hon skulle ge till Anders farmor. Dom kostar typ 35 spänn på smartasaker.se om du vill ha en =)

2008-05-09 @ 17:33:46
Postat av: Heléne Fahlgren

Vilken underbar dag ute i friska luften ni har haft!
det med "ninnen" var ju bara bäst!!!!!!!

2008-05-09 @ 18:34:23
URL: http://helenefahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0