Testing

Ikväll ska jag försöka lägga Rocky tidigt som attan(kanske vid 7) för att se hur det går. Jag ska inte ge mig även om jag måste ligga i sängen med honom och förmodligen somna tidigare än barnet. André ska göra någonting spännande efter jobbet. Han ska jogga broarna runt och sen hem!

Idag har vi varit på solbacken en sväng för att kolla på cykel till Rocky. Det fanns en trehjuling men det var jätteplastig. Vi får se vad vi hittar på. En trehjuling behöver ju inte hålla i 20 år.


image1047


Kommentarer
Postat av: Annah

Ojdå! Han borde dra med sig Hasse någon dag också=)

2008-05-12 @ 20:36:24
Postat av: Hanna

Ja det tycker jag. Bara jag slipper följa=)

2008-05-12 @ 21:24:54
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0