Tjejkväll + Rocky

Ikväll ska ett par brudar samlas här i soffan och ha det trevligt. Det blir att kolla på shlager och fylla vingalsen om och om igen. Idag har jag och Rocky varit på Solkattens utställning. Det gick bra för mammas(och pappas) katter. Alla fick sina cert, LillOlle är nominerad och Venus blev EC(?). Rocky har haft jättekul, sprugit, tittat på katter, kissat ner sig och busat. När man frågar honom vad han har gjort idag svara han glatt: "Fikat".

Nu ska jag städa lite och förbereda inför kvällen, kanske ska styra upp lite schlagerlockar i håret.

Jag har budat på två stringhyllor och en av auktionerna avslutas tidigt imorgon. Spännande.

Kommentarer
Postat av: J

Wee de ska bli så mysigt ikväll!! Tur att Rocky hade kul bland nåra av de otrevligaste gäster jag har haft, huvva vad kattfolk är knäppa!!! Puss =)

2008-05-24 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0