After work

Vi hade en liten träff efter jobbet ikväll. Vi har ätit gott och spelat ett par volleybollmatcher i vattnet. Det är en sport som jag gillar. Glögg, pepparkakor, godis, pizza med mera har slinkit ner. Vissa drack och andra inte. Helmysigt var det.

Nu är jag hemma och lilla familjen ligger och sover. Jag ska nog plocka undan lite och sedan sova gott.

Imorgon ska det första ljuset tändas. Om någon vill plocka lite granris åt mig och komma förbi med det går det jättebra.

Ha de



Sitter här några timmar senare och ångrar mig. Ångrar att jag föll för ostfrestelsen. Min mage gillar inte att jag gillar ost. Det värker och jag mår illa. Lilla korven som är Alvedonfrisk har just varit glad och vaken. Tror att han ligger i sin säng. Själv ligger jag i fosterställning och bloggar. Så ovärt, nu ska jag krypa till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0