KÄRLEKEN

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud hur ser han ut i munnen då?Ingen fläskläpp eller skadade tänder?Han har då för otur må jag säga.

Vilken fin lykta!Har aldrig sett nåt liknande!

Kommer ni och hälsar på imorgon kanske???Jag har ledig dag,jag.

2008-11-25 @ 21:58:36
Postat av: Anonym

Men herregud hur ser han ut i munnen då?Ingen fläskläpp eller skadade tänder?Han har då för otur må jag säga.

Vilken fin lykta!Har aldrig sett nåt liknande!

Kommer ni och hälsar på imorgon kanske???Jag har ledig dag,jag.

2008-11-25 @ 21:59:31
Postat av: Tina

vad fin=)jo de är lika som jessicas fast helsvarta..är halvsugen på stickade också faktiskt men just nu får det räcka med dom här. Har lovat Anders det. Det är ju bara mjölktänder ännu så det borde nog inte göra något.

2008-11-25 @ 22:01:58
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: J

Haha tack sötis =)

2008-11-26 @ 21:17:58
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0