22.02

Jag ska gå och sova nu. Är sjukt trött efter en trevlig dag. Vi har varit hos Jessan en stund och knytit i oss fruktsallad i sinne. Nu vill jag sova, sova, sova. Ska bara orka borsta tänderna först.

Trevlig helg på er



Fin hösttavla som Rocky har gjort på dagis. Ibland undrar jag om han gör alla dessa konstverk och ljuslyktor själv eller om fröknarna gör dom. Jag tvivlar inte på att han kan men jag vet inte om han verkligen skulle sitta och pillafast tre rönnbär på ett papper när han skulle kunna leka med bilar(han är iaf alltid väldigt upptagen med lekar när jag kommer). Det kvittar, för varje gång det står en teckning eller grej redo på hyllan när jag hämtar blir jag tårögd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mommo blir också tårögd!

Han är ju bara såå duktig!

Mina jobbkompisar tycker att han är så sööt och charmig!

Jag kan ju bara hålla med!!!!

Sov gott!

Jag ska också sova,börjar 6.00!Men jag slutar redan 14.30:)

2008-10-03 @ 22:21:33
Postat av: J

Hehe näe man måste ju erkänna att han limmar extremt rakt =)

2008-10-04 @ 15:30:10
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0