Bara kärlek

Min lilla kärlek är så underbart härlig nu. Han utlöser skratt efter skratt. Jag känner att jag inte hinner träffa honom lika mycket som jag vill(kanske inte så konstigt när man jobbar heltid). Men studerna vi får är magiska. Jag längtar efter att få umgås med min 2åring hela helgen.

Idag började han med att säga:"Jag tänkte köpa mig en hund".

I badkaret döpte han en grej till "Sune" och en annan till "Elisabet".

När vi åt mat frågade han:"Tycker du att det smakar bra?"

Det rör sig så många underliga tankar i det lilla huvudet. Bara en dag kvar sedan ska vi få umgås och prata i två hela dagar. Det är nästan så att det pirrar i kroppen.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Hasse

Men ge pojken en hund för sjutton :D

2008-10-27 @ 14:23:47
URL: http://loki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0