Bara

Torsdagen avklarad. Snart börjar nästa utbildning, bara ett par timmar lång men det handlar om spinning. Det är mycket konditionskrävande och när man ligger under nollstrecket och dessutom är förkyld så ligger man inte bra till. Men det är mest teori imorgon. Jag har så mycket bra musik till mina pass och är så taggad men när ska jag hinna pyssla ihop dom?

Just nu bakar jag paj, blåbärspaj. Bara därför att jag ville göra nåt. Dessutom tycker han som jag bor med om paj och han har varit duktig och städat idag.



Och Garaget! Hur värt och samtidigt jobbigt är inte det. När jag kör in fetVolvon har jag två centimeter över på varje sida. Jag förstår inte hur man låser garaget men lyckas ändå efter tio minuter. Och hela bilen luktar garage, instängda avgaser. Men hey, bilen är torr och varm! Men jag tror att Volvon mår bäst i kyla.

Kommentarer
Postat av: Tina

hihi..volvoar mår bra ute. De behöver härda litegrand=)

2008-10-17 @ 00:50:39
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oh, yes ATT vi gjorde!

Alltid lite tuffare på cykeln när man inte kört på ett tag (typ sen just innan sommaren ;-P)



Precis, man mår bra av att vara snäll, ibland :-)

Ses ute på lördag har jag hört ryktas om?, Kul :-)

2008-10-17 @ 07:52:52
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: C

haha, jag hade inte ens tänkt på att dom kom me! men tackar=)

2008-10-17 @ 16:26:56
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0