Beklagar

Känns bra att dagen snart är slut. Måste bara få beklaga mig.

- Otroligt svårt att ta sig ur sängen
- Minusgader
- Den öppna väskan gled av huven och hamnade uppochner under bilen(redan då sa jag att det skulle bli en skitdag)
- Det var kolsvart ute
- Det fanns inte kvar en endaste brödbit från dagen före
- Inget var tinat
- Tinade frysen stod kvar mitt på golvet
- Skitigt
- Fick hjälp tidigt
- Kl 10 dök ingen upp
- Den där ingen var sjuk
- Brandalarmet gick
- Nån dumskalle(dumunge) hade pissat på bastuaggregatet
- Rengöring av glassmaskin, bara det är ju ett h-vete
- Pumpen till den gick inte att få upp, en bit måste slipas bort?
- Kl 12.30 dök ingen upp
- Den var oxå sjuk, fast på riktigt
- Personalmöte för dom andra
- Kl 14 gick jag hem
- Min korthållare är spårlöst försvunnen. Har bara VISA-kortet kvar. Konstigt!

Några bra grejer har hänt idag oxå

+Elin är en klippa
+Katrin är bra när man behöver spy ut lite skit
+Fick hämta Rocky på dagis
+Har blivit "snygg"

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är så avis..vill också vara snygg i håret=)

2008-10-01 @ 18:16:04
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: J

Ooo jag skulle vilja se!! =) Vad gör du fredag eller i helgen? Kan vi hänga???

2008-10-01 @ 19:45:06
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh så snäll du e =)Hoppas de blev bra hos frissan ;)

2008-10-02 @ 19:32:48
URL: http://elinenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0