Borta

Min telefon är borta, igen. Det är inte bara den tredje gången denna vecka som den befinner sig där jag inte är. Kan ju inte somna utan den eftersom att den agerar väckarklocka. Kanske borde kolla i väskan innan jag går ut till bilen. Hur ska man göra för att komma ihåg alla grejer?

Ok, den var i väskan den fjärde gången jag letade igenom den. Det kanske är väskan det är fel på och inte mig?

Det är ju väskan som står kvar på bilen när jag kör iväg och det är väskan jag glömmer eller glömmer stoppa i grejer i och det är väskan som gömmer telefon och nycklarna. Det var ju även väskan som dränkte min telefon och kamera. Och det är i väskan som parfym och annan skit går sönder.

Kanske måste köpa en bättre väska.

Kommentarer
Postat av: J

haha näe varför då?

2008-09-12 @ 16:47:20
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Lollo

meh, du kan ju inte plocka bort fylleinlägget :-P

2008-09-14 @ 16:19:40
Postat av: Hanna

Min blogg = jag bestämmer =)

2008-09-14 @ 16:55:35
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0