Hobbyrummet fullsatt?

Att han jag bor med är en data/tvspelsnörd är väl ingen nyhet. NHL09 blev försenat i Europa eller i Sverige(jag vet inte). Han beställde det då från USA eller Canada(jag vet inte). Idag kom det med någon sorts DHL-så-fort-som-möjligt-leverans. Om 10 dagar släpps det i Sverige. I 10 dagar kommer det så kallade hobbyrummet vara fullsatt av lika töntiga karlar/grabbar. Kul...jättekul! Som tur är tror jag att alla utom en är bortresta idag.

Nu ska jag vila i soffan. Om jag blir trött ska jag krypa ner hos Rocky och sova.

Den pojken var uppe och tjuvlekte halva natten. Hörde ett konstigt ljud ett bra tag efter 11 någon gång. Gick in och hittade honom sittandes på sitt rum och lekandes med bilar. Han fnittrade hysteriskt över att han blev påkommen. Idag skulle han orka på dagis. Pratade med en fröken och vi sa att han skulle få sova länge idag. Han som inte en endaste sekund på grund av övertrötthet. Inte lätt att vara en busig knodd på två år.

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha, han e ju bara för söt eran knodd =)

2008-09-15 @ 22:56:43
Postat av: Carro

Haha och Magnus som lyckades klämma in lite spelande innan jobbet dessutom! Vad ska man säga? Jag "lider" med dig! haha

2008-09-16 @ 00:06:52
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0