Tomt

Kan man uppdatera utan att ha någonting att skriva? De senaste dagarna har jag jobbat, jobbat och sovit. Har knappt hunnit träffa Rocky och då vi har träffats har vi sett på tv eller film. Sladden till kameran hittar jag inte heller så kort kan jag inte ta. Började i fredags med en storröjning och eftersom att jag mestadels bara har jobbat så står allt stilla och det är rörigare nu än innan sopsäckarna fylldes.

Ingen ork och ingen ro.

På onsdag är jag ledig, då ska batterierna laddas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har ni tid att komma och hälsa på oss!!!!

Det är ju flera dagar sen nu!

Jag saknar ju min gullunge!

Det blir väl sista chansen att träffa kattungarna innan de flyttar!

Preppa med allergi medicin!

2008-09-09 @ 10:36:51
Postat av: Anna

Hoppas din lediga dag har varit toppen. Kommer hem till helgen (stella döps) så jag ska försöka hinna förbi edda en sväng med sander och bada. Hoppas du och karro är där då.

2008-09-10 @ 19:57:03
Postat av: Hanna

Jag har ju min lediga helg, va tråkigt. men vi kanske oxå ska bada. Jag har funderat på var funktionen du har i din kamera heter. Den då man får allt utom det gröna svartvitt?

2008-09-10 @ 21:54:49
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Anna

vet inte vad funktionen heter, men det ser ut som en penna och är ett A bredvid! Men om du ska och bada kanske vi ses. Om vi ska bada blir det på fredag!

2008-09-10 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0