Utmaning

Har fått en lustig utmaning av Mikke. Kan ju inte påstå att jag har någon ordning på mitt liv och mina prylar för tillfället men det är väl ingen som har dött av att förvara nudlar i frysen eller av att ha fiskespön överallt.



Fem saker i min frys: Ett paket nudlar(!?). Hulkenglassar från Vitbergs, dom har varit tinade minst två gånger och därför ganska kladdiga, nån gång tar dom kanske slut. Köttfärs. Hallon. Och fryst potatis, kikärs och basilikaröra

Fem saker i min väska: Just nu har jag 4 st blöjor i den. Allergimedicin, piller, ögondroppar och nässpray. Minst en racerbil, Andrés solbrillor och ett lånat hänglås.

Fem saker i min garderob: Min garderob innehåller mycket annat än bara kläder, lite av varje hamnar där och snart väntar en storrensning. Symaskinen har sin plats där, även ett fiskespö med fodral. I vad som borde vara min underklädeslåda ligger det en taklampa. Sen så har jag ju oxå kläder som jag använder och kläder som jag inte använder där. Och tre tavlor som inte riktigt passar någonstans.


Fem saker i min bil
: En sheriffhatt, bikini, ett fiskespö finns även i bilen, en högtalare till Johans bil, Urban Jungle spelet. Bilen är det oredigaste vi äger.


Fem saker i mitt
badrum: Marimekkos Unikko duschdraperi. En toalett som jag igår tappade en parfymflaska på så att den sprack. Stopp i avloppet. Redkens anti snap prylar och världens ful(l)aste tvättkorgar.

Fem saker i mitt kylskåp: Morötter. Potatis. Festis. Ett uc-mål köpt på Max igår. Matjesill.


Nu vill jag veta  lite mer om Jessica, Lollo och Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0