Besök

Dom är tillbax. I hallen hittade jag en idag.


Anticimex är kontaktade, hoppas att dom gör en undersökning denna gång för jag kan garantera att det är fukt i huset. Man ska tydligen reagera om man hittar dom på andra ställen än kök och badrum. Vi har haft dom i köket, skafferiet, toalettstolen och nu i hallen. Det var väl 6 månader sedan anticimex var här och besprutade senast. Dom är så otäcka och på något komstigt sätt ser jag dom alltid, kanske för att jag försöker hålla lite utkik.

Jag sparade den jag hittade idag så att André skulle få se den eftersom att han aldrig tror på mig när jag berättar om våra snyltgäster. Han blev lite rädd för den.



SÅ ÄCKLIGT! Var ner och hämtade upp all torr tvätt. Jag brukar alltid stöta på någon silverfisk i tvättstugan men ikväll kryllade det. Tvättstugan är ju tom nyrenoverad. Jag räknade dom jag stampade ihjäl, elva stycken fick jag det till. Det är ju inte konstigt att dom sprider sig till lägenheterna, dom följer säker med den rena tvätten upp. Nu kryper det i hela min kropp. Ska sova nu.

Huvvaligen.


Är det bara jag som är jätteäcklad av silverfiskar? Är det bara vi som har silverfiskar? Jag vet ju att huset vi bor i alltid har varit silverfiskhärjat men visst finns det fler i stan?

Kommentarer
Postat av: Mommo

Men så äckligt att det kryllar i tvättstugan!Nu måste han ju total sanera huset.

Jag har ju berättat att det fanns silverfiskar i husen där redan i början på -80 talet när "min bästa vän" Eva bodde där!

Har aldrig hört att det funnits nån annan stans än på Ängesvägen men det borde det ju göra.

När jag hade kioskbutiken i huset från-95 och några år framåt var vi ju total invadera av myror varje vår.Det vart svart i skrubben där vi hade tomglas och ibland hade dom gjort en myrstig till godiset(de älskar ju sött.DET tyckte jag var äckligt -men SILVERFISKAR tar alla pris!!!!



2009-04-04 @ 08:46:26
URL: http://optimalprimes.blogg.se/
Postat av: Tjohalia

Kämpa på!! Har haft MASSOR (kök, toa, SOVRUM) uppe på 10B och sett dem i tvättstugan (torkrummet(, men Tobbe hävdar att -"ingen annan än du klagar"... Nu flyttar jag men stå på dig!!

2009-04-05 @ 22:36:39
Postat av: Alexandra

usch jag hatar små kryp... :(

2009-04-06 @ 10:41:17
URL: http://texasmamma.blogg.se/
Postat av: Herr E

Fru E ser då och då någon liten stackare nere i vår tvättstuga. Hon har precis som du hökögon i detta fall. She hates småkryp. Really hates. De hon ser dyker upp ensamma. Tack och lov. Skulle hon se elva stycken på en gång skulle hon dö.

2009-04-13 @ 00:00:28
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0